US News

New York Times Says Story About Fruit Aliens Putting Watermelons On Mars Was Published In Error

https://dailycaller.com/

The New York Times published and then removed an article claiming that “fruit aliens” were responsible for a field of watermelons on Mars on Tuesday afternoon.

The article — titled “Fields of Watermelons Found On Mars, Police Say” — was taken down from the NYT website and replaced with a note saying it had been “published in error.” The article had been written by “Joe Schmoe” and was published at 2:19 p.m., according to an archived copy.

“Authorities say rise of fruit aliens is to blame for glut of outer space watermelons,” the subheadline of the story read.

“The FBI declined to comment on reports of watermelons raining down, but confirmed that kiwis have been intercepted. This story is terribly boring,” the article said. “Watermelon taste good, police say.”

The story’s thumbnail was a photo of a person holding a watermelon that had been cut in half.

Earlier in the day, the NYT and several other major websites briefly went offline after a large website operator experienced a global outage. Many NYT readers were unable to access the site, the media organization said in a statement before it was restored.

More than 7.5 million people subscribe to the NYT, according to the company’s latest earnings report.

The New York Times didn’t immediately respond to a request for comment.

Content created by The Daily Caller News Foundation is available without charge to any eligible news publisher that can provide a large audience. For licensing opportunities of our original content, please contact [email protected]

Support Conservative Daily News with a small donation via Paypal or credit card that will go towards supporting the news and commentary you've come to appreciate.

Related Articles

Back to top button

Get the Latest News Right in Your Inbox Each Morning:

Subscribe to the CDN Morning News Blast!

* indicates required



Email Format